kallt !

skolan va väl som vanligt förutom att vi spelade gh i skolan haha sjukt roligt.

konstigt väder kallt & blåser & regnar och andra sekunden är det sol? men har frysit hela dagen de är så kallt :o men hösten är ju här nu och snart är det vinter , uuush .. !
kom hem och har bara suttit vid datan så kom min syster & hennes son hit en stund
och jag har precis kommit ut ur dushen :)
ska fixa mig lite snabbt och så sen gå till jasmine där emilia är
skriver mer ikväll om vi gör ngt roligt puss :*

bild på min systers son & mig (:



och en bättre bild på min systers son :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!