inte likt min lillasyster

blév att vi drog till strömma & dansade lite och kolla på idol
sen drog ja hem och när ja kom hem visade min syster en bild hon hade gjort till mig inte likt henne aso
& nu snackar ja med höna hahahahah vikken pajjas han är ! garvar loss hihih
har ingen comviq kompis längre :(:( aja ska sova snart efter ja har ätit & så vidare ring om det är nått :*


ska visa bilden min syster gjorde haha ..



man ser inte vad det står men de står iaf :

LindaDehiin <3
Jag älskar dig min stora syster
du betyder allt för mig
det gör alla i familjen
men jag gillar nt när du ska bråka nt jag häller xd
hoppas det kommer att bli bättre. du
betyder jätte mkt för miig / fridaa <33

haha lite gulligt vare iaf :)




Kommentarer
höna!

så du påstår att ja är pajjas ha? :O

2009-10-05 @ 01:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!