hoppas på de ja hörde är sant !

stina sov hos mig :)
men blev inte så lyckat inatt för när vi låg och sov med fönstret öppet
så kommer matte och viskar våra namn och sätter på låtar
på hans mobil och peta med en pinne på mitt huvud och allt så kunde inte somna om
va helt död i skolan på morgonen men piggnade upp sen

aja nu är jag hemma och äter chips och dricker cola, ska hoppa in i dushen när som
sen blir det att fixa sig och ha möte om jobbet i strömma senare blir de träffa massa :*

¨blir en gamal bild på mig & bruden ja ska gå till mötet med (:



fick också reda på att mitt ex som är min kompis nu har vaknat upp i koma som han har legat i vet inte om det är sant ja fick höra de & ja hoppas verkligen det är sant blev öööverlyycklig nu :D:D:D , & så hoppas ja oh alla andra att du blir bra för vi alla saknar dig!  vi alla vet att du kommer bli bättre elmir <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!