yeeees

har inte gjort så mycke idag faktiskt
gick hem efter skolan & emma följde med mig hem
så kom stina så tog vi de lungt lite
sen kom vikke alex elias & jano förbi
snackade lite oh så sen drog dom
senare kom matte till mig
så ja matte emma oh stina snackade lite om allt =)
efter de drog vi till gårn oh tog de lungt!

nu sitter ja hemma hos stina vi har precis ätit hihi
ska tvätta bort sminket och det snart
sen lägga mig i sängen för ja fryser jätte mycke hehe,
aja känns så skönt att få sova med ngn,
är ju så van att sova med min älskade stina
eller någon annan ..
har svårt att sova själv hahah jobbigt äre
men inatt kommer ja sova gott för ja sover tsm med min ängel!
hihi pusspuss :*

bild på mig & min vackra älskling sen i sommras :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!