tröööttt

klockan är nu lite mer än kvart över 11 snart halv 12 och jag sitter helt övertrött framför datan
helt plötsligt från ingentans kommer en man på msn och skriver :

Marcus säger:
hejsan.
vad sägs om en sexig älskare att leka med i höst? ;P

hahaha vart tar världen vägen? han vet mycke väl att jag är mindre än honom !
aja nu ska jag hoppa in i dushen innan ja går och lägger mig
så jag somnar sött ren och fin hiihi

älskar denhär låten också har bombat den hela dagen i min hjärna, den påminner mig om en viss person men nämner inga namn haha , säger bara att det är en utav mina ex ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!