torsdag

va i skolan en liten stund
drog till prolympia för att reda ut lite saker oh träffa min kusin,
efter det gick jag med harri simon och emma till harri's kusins minnesstund från igår
drog till vilbergen och så mötte vi sava snacka lite med han
sen åkte vi till pizzerian i ektorp och snacka mera
sen åkte vi och köpte pommetallrik och sådär i bowlingen.
sen drog vi till simon
nu är jag hemma ska träffa john en stund sen träffa stina
vi ska väl till gårn eller nått, får se =)
bilder från idag kommer :

imorse när jag fixa mig
innan jag sminka mig



och efter jag sminka mig




i prolympia, steff på bild =)



påväg till minnesstunden



framme vid minnesstunden





hemma hos simon




nej nu ska jag röra mig, uppdaterar mer ikv pusspuss =)




Kommentarer
steff

hähä vafan de ju jag på bild :o

2009-12-12 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!