konstig natt

ja min natt var inte som den ska, okej den ska ju inte va likadan varje natt de har de aldrig varit men aja jag hade en jätte konstig dröm, har drömt massa konstiga drömmar nu för tiden. och så har jag alltid ett glas vatten brevid min säng när jag sover, & inatt vaknade ja flera gånger av att ja va helt snustorr i munnen så ja drack ungefär 2-3 glas vatten !? heelt sjukt .. så har inte kunnat sova så mycke.

sådär ja klockan är 20 över 8 och jag börjar om 40min första gången på hela veckan ja inte försover mig :$ as skönt! tycker det är skönare att gå upp tidigt på morgonen (:

aja ska väl ta och äta lite & fixa mig, men vet inte va ja ska ha för kläder haha hoppas inte det hindrar mig för att komma försent ( som det brukar )  aja tiden rinner iväg och ja måste skynda slutar väl vid 2-3 nångång

och så är det skönt att lyssna på sånhär musik på morgonen tycker ja =) ( iaf när man precis har vaknat för det är avslappnande hehe ) 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!