nervöööös

medans vi håller på att underhålla tiden
så satte jag oh emma oss och käkade lite höhö
blir bara nervösare oh nervösare fattar inte varför :s haha ..
klockan är 6 men endå så är det ganska mörkt ute
märks att vintern är påväg iaf =)

 haha muumms ..


bild på min favvo dino! <3




lite bilder från igår också =)
på gårn hade rekord-kväll men va inte med



jag & ninni satte upp&gjorde pärlplattor också blev ganska sött =)
 


från skolan igår :
gjorde ett jättesött konstverk på bilden



och ibland kan jag fotta mig själv på matrasten haha ..



haris i skolan he he ..
såsöt är han =)



mattias från fg och emma & harri på bild =)



emilia & simon



innan vi skulle hem från skolan, stinaaa haha döda mig inte för bilden !



och efter skolan träffade emma jag & stina jonte oh nysten
men de bara nysten på bild

 ciao uppdaterar mer ikv !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!