jobbig helg

har inte skrivit under helgen för det har hänt så mycke under denna tid.
känns som ja har svikit många vänner&min familj för det som hände
men det som hände rör bara mig och tjejen det handlar om
känns som alla är emot mig för hon går och säger vad ja gjorde
när ni inte ens visste hur allt började i början och vad som
hände under hela situationen ..


aja nu sitter ja hemma och vet inte vad ja ska göra
har precis kollat på ghost whipers eller nått haha..
vet inte stavningen men följer den varje dag, skiitbra!
jaa jag tänker lite hit och dit om olika saker .
får se om ja orkar gå till gårn senare
annars kommer ja väl bara stanna hemma,
nu ska ja kolla på grey's anatomy
hehe älskar programet =)

sitter & lyssnar på denna underbara sång




Kommentarer
sanne

jag tycker bara du och jag ska reda ut det här, och

INTE blanda in någon annan okej ?

2009-10-12 @ 20:04:49 | http://sannizzyeah.blogg.se/
soda

Linda hon tjejen går i frisör och jag stil och trend, hon prata om det där idag. Men jag tycker de lite fjantigt att du sa att du skulle komma med kniv och shit

2009-10-13 @ 14:50:49 | http://ssshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!