hohoh fram mot kvällen

yes det blev att jag träffade john
vi snackade lite och sådär.
sen drog jag och mötte emelie älskling
vi gick runt lite hit och dit snackade oså =)
sen gick vi till video cristian köpte cigg till oss
sen drog vi till skolan och latade oss lite och snackade
sen drog vi till gårn skulle vänta på stina och några
sen efter ett tag kom stina och dom ,
så emelie drog med dom
jag dd matte och johnny körde tecket haha askul!
var där tills det stängde,
nu är jag hemma har precis ätit chips och druckit läsk haha..
ska sova efter ja har lagt upp bilder för jag är övertrött

juste fick hem brev idag från radiogrejen haha
dom ska intervjuva mig om  "vilken kanal på radion ja lyssnar på "
och " hur ofta jag lyssnar på radion " osv höhö ..


här är bilder på emelie dd oh några =)

när vi va vid skolan
syns inte men det är min bebis emelie



emelie när vi var på gårn
såsööt så



samma sak gäller dd
såsööt hahah



men tillsammans är dom nog gulligast i stan eller va säger ni !? =)



dom är ju allt för gulliga haha



och så avslutar vi en sista bild på min favorit : diino! <3



höhö gonatt!
kommer sova sött är överglad & fråga mig inte varför hihi =D




Kommentarer
Johnny Aka Ojje

Hej L-girl äntligen är jag tillbaka, faan har inte haft internet på åratal:( har saknat dig men hoppas du mår bra och att vi hörs på msn snart :) Kram from shnizzle Ojje Puss

2009-10-24 @ 04:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!