har inte hunnit!

har inte hunnit uppdaterat ( stavning !? ) pga att min syster har haft datan hos hennes pojkvän.
idag försov jag mig och var i skolan ett par timmar bara, sista lektionen hade vi idrott där vi hade boxning
uppvärmingen var jobbig men de var roligt att slåss / boxas med handskar och så
men jag och stina orkade inte vara där hela lektionen så vi drog hem till mig

nu sitter vi hos mig och tare lungt och väntar på att klockan ska ticka på för vi ska nämligen till gårn inget ovanligt haha ..

vi sitter också och lyssnar på denna underbara låt !
jag älskar dig mamma, saknar dig men du betyder allt för mig min drottning <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!