torsdag



riktigt kallt på morgonen idag var det! 8- grader uush snöar väldigt mycket också! wihuu

sista dagen idag i skolan för imorgon är det skolavslutning sen lov! gud så sköönt =)

jag och stina drog till skolan 8 fast vi började 9 ville ju bara hem igen och sova men vi stannade kvar så vi inte kom försent istället.

lyssnade när alla hade praoredovisning, smet ut så jag slapp berätta om min praktik jag menar det är ju inte så mycket att lyssna på haha..

efter det kollade alla i skolan på film, det var 4 olika filmer i olika salar minns inte vilka filmer det var, men jag kollade på "i taket lyser stjärnorna" filmen var ganska bra faktiskt. sen slutade alla, men hade möte med lärare om grejer som hände igår så det ska bli utredning och massa. onödigt för en sån liten grej, men aja får hoppas på bättre termin efter lovet =).

sitter hemma nu bara väntar på att klockan ska slå 3 så jag kan se mitt favorit program ghost whiseper =) efter det får man väll hoppas på att min far ska svara i telefonen så vi kan dra ner till stan så fort som möjligt, vet inte vad som händer senare har inga planer riktigt, men sånt som märks =)



.. please forgive me i know what i do, please forgive me i can't stop loving you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!