svaren kommer nu!

har varit lite upptagen med allt nu eftersom det har varit jul!
nu kommer svaren!


1. berätta om din första ''stora'' kärlek..
svar : vet inte hur jag ska börja, jag blev kär i en kille riktigt mycke för första gången i början av år 2009 vi hade det underbart i hela 3 månader men han var otrogen och vi var helt olika personer på sätt och vis det funkade lixom inte, men han är helt underbar han kommer alltid att vara perfekt för mig, men så som han betedde sig är det ingenting att ha, kan inte glömma honom har inte gjort det än, men gått vidare har jag :)      

2. vilket minne under hela ditt liv tycker du har varit bäst?
svar : ja det var en bra fråga, jag har haft så många bra och dåliga minnen i mitt liv minnerna man aldrig glömmer och som är bäst det är väl när man gör något roligt, eller att något roligt eller hemskt händer av en slump. kan inte sätta ut något speciellt men alla minnen med mina vänner har varit helt fantastiska, eller iaf vissa :)

3.vilka bloggar besöker du?
svar : jag besöker bloggarna som jag har som länk på min blogg, mina vänner. jag tycker dom är roliga och intressanta att läsa för man lever ungefär samma liv som dom, kissie o kenza kan jag läsa ibland men för det mesta dom som jag har som länk.

4. skulle du kunna knulla med mej?
svar : haha det var en bra fråga. jag har inte samlag med dom jag inte har förhållande med, skulle vi vara ett par skulle ja kunna tänka mig det, inte annars.

5. vem gillaru?
svar : jag gillar inte någon just nu, jag har svårt att tycka om någon nu efter min senaste pojkvän, jag har svårt att kunna lita på någon kille igen efter det som hände så jag tar min tid och väntar tills den rätta inträffar.

6.vem spanar du mest efter?
svar : hm spanar..  jag spanar inte efter någon speciell inklusiv ingen.

7. varför slutade du umgås med jasmine oh dom?
svar : det vet jag faktiskt inte, tider förändrats folk färändrats det är synd att det är så. vet faktiskt inte vad som hände mellan oss ..

8. ifall det skulle bli mojbla igen skulle du vara med igen då?

svar : självklart! vi hade riktigt roligt tillsammans och jag saknar dom tiderna så mycket, vi höll alltid ihop och gjorde allt tillsammans jag mådde bra när jag var med er tjejer, saknar oss. det är en självklarhet att jag skulle kunna tänka oss igen, någon dag måste vi återuppleva våra minnen, visst?

9.Varför sååå sääääääxig breeeeeh ahhaha
svar : haha jadu älskling du är rolig! loveu :)

10. har du tagit droger nån gång?
svar : nej jag är drogfri.

11. vad har hänt med dig allvarligt talat !!!!!, du har förändrats helt och hållet , tänk på vad du gör så att du inte förlorar dina vänner helt och hållet !!!!!!!!!!!!!!!!
svar : jag vet inte vem du är, det är synd att du kommenterar anonymt vet inte vad jag ska säga då vet inte vad ja gjort för fel. men som ja har sagt innan folk förändrats och det är väldigt synd. =(

12. när tappade du oskulden?

svar : i början av 2009 när jag var 14.

13. vad är ditt största misstag?
svar : svår fråga, vet faktiskt inte vad jag ska svara på det, att jag har gjort en hel del dåliga saker bland annat, jag kan inte peka ut ett utav det för det står still i hjärnan får inte upp något speciellt.

14. hur ofta dricker du?
svar : oftast varje helg om det finns fester, annars dricker jag vissa helger och bara tar det lungt.

15. varför dricka?
svar : ja bland annat för det är gott, man har roligt ( man kan ha roligt utan alkohol också ) men jag tycker det är extra roligt med alkohol i kroppen men inte för mycket.

16. när börja du?
svar : i 6an eller 7an var min första fylla, sen dess.

17. gillar du att blogga?
svar : ja det gör jag.

18. varför?
svar : jag har tidigare bloggat i metrobloggen och andra bloggar och jag tycker det är väldigt roligt att skriva ner vad man gör, tycker, tänker, känner, och helt enkelt bara skriva vad man gör om dagarna och så, det är ett utav mina intressen.

19. älskar du mig?
svar : haha ja det gör jag, du är en riktigt bra vän jag litar på dig upp till max, du finns alltid där och du är som en bror för mig.

20. hur många har du haft sex med?
svar : 2 st.

21. är du bisexuel?
svar : nej jag är inte bisexuel. jag är hetro.

22. vem tycker du är snygg som är tjej? ( ingen känd, en av dina vänner asso )
svar : jag tycker alla mina tjej kompisar är snygga har inga fula kompisar.

23. haru en dildo?

svar : nej jag har ingen dildo.

24. Hur börja du blogga?
svar : genom min äldsta syster faktiskt, hon bloggar ganska mycket på metrobloggen men sen tappade hon intresset och bytte till en annan sida som var mycket bättre, och hon tyckte det blev roligare att skriva när sidan är bra, man kan saker om bloggen och sådär, hon fick mig att börja. jag tyckte att det var intressant så hon visade/lärde mig och det visade sig att jag faktiskt också tyckte om det.

25. Alla vet vem du är. men inte jag. kan du beskriva dig lite?

svar : intressant. jag är en tjej på 15år bor i norrköping, jag umgås väldigt ofta med mina kompisar. som person är jag väl en glad och snäll tjej innerst inne men ibland kan jag ändra temprament men det är inte så ofta, så som personer behandlar mig behandlar jag dom, vill du veta mer om mig så kan vi ha kontakt mera genom msn mm..

26. är du rik?
svar : nej jag är inte rik & jag är inte fattig.

27. saknar du gamla tider?
när man var liten osv..

svar : ja på sätt och vis gör man det, när man var liten fanns inget tjaffs, rykten, några riktiga & falska vänner, några problem allt var helt underbart att vara liten, men ändå roligt att vara tonåring och jag ser fram emot att bli vuxen. fast ibland önskar jag att jag bara kunde stanna i en ålder hela livet ut..

28. har du tandställning?

svar : ja jag har tandställning, fick det nu i år 2009 bara överkäken men ska få underkäken i januari 2010.

det var allt för mig, hoppas ni fick lite information puss :)



Kommentarer
Gona

15. varför dricka?

HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAH

SÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA KLOCKREN LINDA AHHAHA

EXTRA KUL ME LITE ALKOHOL I KROPPEN AHAHHAHA -

BÄST ÄR DU HAHAH LOOOVE YAA GIIRL <3

2009-12-31 @ 12:17:50 | http://gonushee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!