snöö




blev att sova hemma, bättre att lösa problemen än att smita ifrån dom.

vaknade vid 11 ganska irriterad för mina syskon inte hade väckt mig och hörde inte klockan så försov mig. påvägen till skolan var det massor med snö, roligt nu till julen också!

när jag kom till skolan åt jag sen sjöng från 1 till 3 ungefär, riktigt roligt! älskar att sjunga, även fast jag inte är så bra :$ men sånt som man får träna upp sig på!

väntar på att min pappa ska komma hem så vi kan åka till stan jag och min kusin ska köpa hårfärg och färga till skolavslutningen.




Kommentarer
maaaddde

söööööööööötnos :D

2009-12-16 @ 18:41:10
madonna, is that u?????????????????

gumman, man skulle juh kunna tro att dehär ä duu!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ohh myy gaaddd



Titta (observera ögonbrynen)

http://www.quieroletras.com/img/photos/alike-a-virgin-album.jpg



<3<3<3<3<3<3<3<3 puss pårreejjjjj

2009-12-28 @ 00:58:24 | http://buakigaÖgonbryn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!