min bästa!

jag har världens bästavän! våra minnen, stunder, tider är helt underbara, ångrar inte en sekund med dig, du är helt klart bäst min ängel!


 

minns du alla stunder vi har haft tillsammans? när vi bara kan vara du och jag en hel dag och bara ligga i sängen och prata om allting, alla minnen & allt .. alla fester, myskvällar, filmstunder där vi har bara pratat med varandra!
 jag trivs så otroligt bra med dig, du får mig att känna lycka & trygghet, det känns så bra att ha någon som dig, finns ingen som du, du är speciell, jag dör & dödar för dig min ängel, du är som min äkta syster, du är som mitt kött och blod, jag är så himla glad över att du alltid ställer upp, att du alltid finns där för mig och att du förstår så bra, jag tackar gud för att jag fick dig i mitt liv, skulle aldrig klara mitt liv utan dig, hellre dör jag än ett liv utan dig!   
 jag älskar dig mest stina linnea andersson! <3



Kommentarer
Anonym

aw. du är bäst hjärtat. älskar dig allra mest, de vet du :D

2009-12-03 @ 13:59:39 | http://stinalinneaaa.blogg.se/
Teddan:D

naee men så sööööööööt då :D:D

2009-12-07 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!