lite kort om helgen o osv.

jarå, i fredas fyllde ante 18 år så det blev att jag och stina drog till hageby till jimmy o firade honom med massa roligt folk =) slutade faktiskt bättre än vad ja trodde det skulle sluta,

i lördas va jag nykterist och tog haand om emil som inte va så nykter, skulle på någon lokalfest vid hamnen men det blev strul, så drog till haga, käkade mc o sådär, slutade med att ja och emil blev kvar i haga o hade ingen skjus hem så vi sov hos josefine, riktig rolig natt!

söndag tog jag det lungt bara.

igår så gjorde jag heller inte så mycket va i skolan kom hem o tog det lungt,
& idag har jag varit i skolan, var inte som alla andra dagar men det var helt okej,
efter skolan drog vi till mina kusiner min farbror fyller år så det blev att fira honom ett tag,
efter det drog jag och emil till hageby till stina, ska sova här inatt ska locka varandras hår o sådär :)

bilder kommer senare när allt är klart =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!