hos stinilutt min beebis

bild från imorse när jag var påväg till skolan! ååh så underbart känns som jag lever i en dörmvärld!
så underbart med snö & jul älskar allt som har med julen att göra, snön på träden, snön liggandes på marken det är så vackert att det känns som jag lever i ett annat liv! känner kylan med mina vantar halsduk mössa vinterkläder det är så mysigt att jag önska jag levde med samma lycka varje dag som jag känner på morgonen när jag ser denna vackra syn!



blev inte att färga håret idag för ett störande moment inte svarade i telefonen.
så förmodligen blir det imorrn, måste måste måste göra det imorrn!
har tagit det lungt idag snackat ut med kompisar och så känns rätt bra.

nu är jag hos min älskade stina, ska sova här inatt.
känns så bra att komma iväg till min ängel som får mig att må bra istället för att vara i ett helvete.





.. det ända jag vill är att du ska känna samma som jag

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!