hos emil

en bild som ja tog 06 någongång på ett träd på min gård i ektorp innan den höggs ner.



efter skolan följde jag dino och charlie till bussen dom missade första bussen för han som kör inte öppnade dörrarna så dom fick vänta tills nästa buss och då kom inte charlie med asg!

kom hem kollade på ghost whiseper o tog det lungt, nu sitter jag hos emil, han sitter och äter & han la nyss snö innanför min tröja! jäävligt kallt men skönt att det kyldes lite hahah..

får väl se vad vi ska göra, ska väll hitta på något annars blir det bara att ta det lungt idag.

sover borta gör jag idag eftersom det är strul hemma.

någon som är bra på fixa blogg? skriv! hjälp mig =(

älskar låten!

.. jag vet att du gör allt du kan, men jag orkar inte saknaden är för stark, känns som jag måste släppa taget =/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!