går inte att ladda upp bilder?

förstår inte varför jag inte kan ladda upp bilder?
det laddas inte upp !? aja det är väl strul hoppas det går imorrn :)

aja det blev som sagt, vi åkte till mamma vi stannade och käkade på mc innan för hon bor bara 2-3 min ifrån mc :) så nu vet jag vart jag kommer vara ganska mycke när ja bor hos mamma hehe.

när vi kom fram till mamma hade hon bakat bullar tillsammans med min morbrors tjejs barn, vi åt bullar o snackade lite o sådär :) efter det drog vi hem

efter en kort stund gick ja o mötte stina vid bussen så vi drog till mig o snackade lite om allt o så
sen kom henka också så vi hade trevligt samtal tillsammans haha..

sen drog dom o nu sitter ja hemma o svettas fast det är iskallt i lägenheten, hoppas ja inte börjar få feber eller blir sjuk, de inge roligt =(

blir ingen praktik imorrn ska köpa ett busskort o dra till mamma direkt, o träffa josefine också eftersom jag inte hann göra det idag buhuu..

aja skriver mera imorgon, godnatt!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!