fredag

blev att dra till skolan, hade inga lektioner eller något vet inte varför jag gick dit,
aja efter skolan drog ja hem ett tag, sen drog jag till haga.

var med mamma o min systerson pontus, vi spelade kort och bakade peppakakor,
fram till 8 så kollade vi på idol med godis och lite sådär, visste precis vem som skulle vinna, syntes direkt!

iallafall stina kom dit o vid 10 drog vi där i från vi skulle till resecentrum o möta teddan, så kom manne också, min saknade smaaalis :D

sen drog vi hem till mig så kom emil också, fixade oss lite sådär sen drog vi till tobbe trevlig kväll blv det väl, fram mot slutet men hoppas att det ordnade sig tillslut,

drog till simon blev att sova här med emil, ja simon o emil i en liten säng, gick jätte bra (y)

en video från igår när erik sjöng vinnarlåten! grattis till han! må den bästa vinna :D

 förstå vilken känsla! ååååååh får rysningar




Kommentarer
emilia

BÄSTA ERIK!

2009-12-12 @ 13:19:37 | http://emiliawahlgren.blogg.se/
noemi

ERIKERIKERIK <333 :D:D:D

2009-12-13 @ 19:10:31 | http://nnoeemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!