flytt igen

hejsan ! =)
har inte hunnit skrivit på ett tag eftersom min syster har haft datan, & har inte hunnit med riktigt, under en viss period blir det så för mig snyft..

iallafall jag sitter hemma med emma, vi ska ha praktik egentligen, men det är så tråkigt att det är till och med roligare att sitta hemma hehe ..

aja vi ska väl vänta tills klockan tickar för vi ska åka till min mamma som har flyttat till haga, ska hjälpa henne lite, äta mc o sådär :)

sitter o lyssnar på beyonce, älskar henne till top!
hennes utseende, hennes låtar, hennes rööst! vilken kvinna helt fantastisk!

nu lyssnar vi på denhär låten =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!