Godmorgon

Godmorgon på er!
Just nu ligger jag bredvid min prinsessa i soffan, hon har precis ätit och blöjan är bytt. Så nu ligger hon och pratar o sparkar jätte mycket :) Nu spydde hon precis med världens leende hahaa!
Vad ska vi göra idag ? Vi ska till timjan på besök och sedan ska vi gå en liten stund på stan, sen vet jag inte vad vi hittar på .. Vi får se. Nu ska jag fortsätta prata med min lilla bebis här och försöka söva henne en liten stund. Vi hörs ha en fortsatt trevlig dag på er! :)
En bild på min prinsessa imorse när hon vaknade! Alltid lika glad tjej.
Och här är två bilder från häromdagen!



Kommentarer
Anonym

så kul att du börjat uppdatera bloggen igen! underbart söt dotter och väldigt lik dig :) hoppas allt går bra som ung mamma! kram kram!

2012-01-23 @ 22:45:38
Anonym

Hjälper Brandon till mycket och är riktigt delaktig eller hur är det med den saken? KRAM

2012-01-24 @ 09:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!