Tidigt julbord

Nu har jag precis ätit en liten tidig julbord med min familj för att se hur det smakar inför imorgon hihi jag måste säga att det var riktigt gott! Det som var ett plus var cidern ;)

jag sa ju att " jag dricker inte alkohol längre " i några inlägg nedanför i punkterna om mig själv, och det är faktiskt sant, faktum är att jag menar att jag inte är på fester och super mig full varje helg eller dricker så jag blir full överhuvudtaget, jag tycker att det är helt okej med att dricka en cider med familjen vid matbordet och bara ta det lungt. Var tvungen att skriva det så vissa utav er inte tänker fel :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!