Tandställningsfri

Min mun för ett tag sen
Klockan 7 imorse åkte jag till tandläkaren och tog bort tandställningen .. Först tog dom en stor tång och tog bort dom här som sitter på tänderna, det var inte skönt kan jag lova.. Sen tog dom som en borr och slipade bort limmet som satt kvar på tänderna, sen putsade dom tänderna. Så gjorde dom avtryck utav mina tänder, så fotograferade vi lite o sådär .. Sen fick jag åka hem för jag skulle tillbaka vid 11 igen! När jag kom dit för andra gången idag så fick jag som en tråd i underkäken kan visa en bild från google
Efter det var klart så pratade vi lite och sådär. sen till sist men inte minst så fick jag en skena! Som jag ska ha hela tiden i en vecka, förutom när jag äter då ska jag ta ut den, efter en vecka när jag har haft den ska jag bara sova med den, så det blir som en " nattandställning " ungefär. Visar även en till bild från google
Kan visa bilder senare när jag har bra kamera osv till det .. om jag ska vara ärlig så kommer jag sakna tandställningen, den var som min bästavän ungefär haha, det jag kommer sakna mest är nog när jag sitter och rensar bort ris med tungan mellan tandställningen hahaha 
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
Anonym

Jag ska göra precis samma sak som du har gjort nu den 16:e december. Förutom att jag bara ska ha skenan första två dagarna och sedan precis som du bara ha den om nätterna. Var det obehagligt när dom tog bort den? Tog det lång tid när dom satt in skenan på insidan? Känns det obehagligt att nu ha på insidan istället för utsidan? Kommer också sakna min lille bästis när den åker av. Kramkram xoxo

2010-12-14 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!