Svar till kommentar

Anonym : Jag ska göra precis samma sak som du har gjort nu den 16:e december. Förutom att jag bara ska ha skenan första två dagarna och sedan precis som du bara ha den om nätterna. Var det obehagligt när dom tog bort den? Tog det lång tid när dom satt in skenan på insidan? Känns det obehagligt att nu ha på insidan istället för utsidan? Kommer också sakna min lille bästis när den åker av. Kramkram xoxo

Svar : Det var riktigt obehagligt när dom tog bort tandställningen, först hörde man hur mycket det lät när dom knypsade bort dom som sitter fast med lim på tänderna, men förstårs så låter det mera i ens egna huvud än vad det gör egentligen! När tandställningen sen var borta när jag kände mina tänder .. det går inte att beskriva känslan. Det var underbart men ändå tänkte jag inombords " Sätt dit den igen ". Men nu börjar jag vänja mig..

Gipset som man gjorde skenan utav tog inte alls långt tid, jag njöt när dom gjorde avtryckt från tänderna med den dära gröna " leran " haha.. Men om du menar plast skenan så sitter den inte fast helt utan den tar man ut när man äter osv .. Om du menar tråden som jag har på insidan så känns det betydligt mycket obehagligare än vad det gjorde när jag hade tandställning utanför tänderna. Eftersom jag har där nere så kommer tungan emot där hela tiden när jag pratar och även när jag inte pratar, det känns obehagligt men jag börjar redan vänja mig nu. Om du inte fick dom svaren du ville ha så kan du ställa mera frågor jag svarar gärna! skulle vara roligt om du skrev ditt namn nästa gång, kraam!!

utan skena
med skena
tråden jag har innanför nederkäken.
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
Anonym

tack så jätte mycket för svaret linda! och gud vad fina dina tänder blev, du ska vara riktigt nöjd. tack ännu en gång!

2010-12-14 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!