Söndag

Igår började kvällen med att jag mötte simon, till skarphagen ta ut pengar, möte leio och jonna i ektorp. sen drog vi hem till leio, vi var där ett tag, sen följde vi jonna hem pga en anledning, sen skulle jag möta min bebis stog och letade efter han hur länge som helst, och hans mobil var inte på, fick panik!! men sen hade han och jag stått på en varsin sida av stora ifk planen och väntat på varandra haha, så det kan gå ibland.. men vi fann varandra till slut och gick hem till mig och sov :)
Jonna är världens sötaste och bästaste tjejen! hihi hon är singel passa på ;) haha, nu ska jag göra knäckemackor och te och kolla på tv och koppla av, vi hörs senare!
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
Jonna

HAHAH minns inte ens att vi tog kort :O:O

love yooou lindis (L)

2010-12-12 @ 18:01:20 | http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!