Söndag

Idag är det söndag! vilket tyder på att helgen är slut. Men jag har haft roligt iallafall .. Igår mötte jag upp mina underbara flickor josefine & jonna. Vi drog ner till stan och käka, sen drog vi förbi johanna ( josses killes syster haha )och tog en cigg i väntan på spårvagnen. Sen åkte vi till Nittan där det var mycket trevligt folk. Vi hade roligt vi snackade massa och skrattade en hel del. Sen vid 4 drog jag och mina söta tjejer hem, från vidablick! Påvägen hem drog vi till mc och käkade återigen. Sen följde dom mig en bit hem, så lång natt blev det igår.

hyhy en flum bild från igår ..

Nu ska jag pka till söderköping och hämta min syster, vi hörs senare! :)




Kommentarer
brandon "bäztigazteäver" cortes.

hejdärfjortis :*

2010-12-19 @ 21:03:07
brandon "bäztigazteäver" cortes.

hejdärfjortis :*

2010-12-19 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!