somna inte ..

Eftersom jag inte har sovit någonting under hela natten så hänger mina ögon, svider lite när jag blundar osådär. Men jag får inte somna! Då kommer jag inte kunna sova ikväll och då kommer jag inte upp imorgon .. Så just nu kollar jag på top model, ska kolla med bebis om han kan komma förbi hit idag så jag har lite sällskap hihi. Annars gör jag inte så mycket,  bara kollar på tv och tvingar mig själv att vara vaken vilket är skit jobbigt! Vill bara sova o sova o sova och sova!!! :( bästa som finns, men det får jag inte göra.
Hon är så jävla vacker!



Kommentarer
Anonym

som du :)

2010-12-09 @ 15:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!