onsdag

Godmorgon på er! Eller det är ju inte morgon kom jag på, men för mig är det eftersom jag vaknade nyss, jag är ju ledig varje onsdagar så passar på att sova ut då, vilket inte är så bra haha..

Igår drog jag ner på stan med min kusin och träffade några en liten stund, sen kom bebis ner till stan så mötte jag honom så åkte vi hem till mig, när han skulle hem så missade han sista bussen men vi trodde att det skulle komma flera bussar så vi stod som två nötter och väntade i en timma på att en buss skulle komma och hämta upp honom, tiden gick, det var helt tyst ute, inte en ända bil åkte, men det kom ingen buss .. så han sov hos mig!
en bild från igår innan vi skulle lägga oss, haha han ser så trött ut min lilla bebis!
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!