om året.

Året är inte riktigt slut än, men det börjar närma sig!
ÅRET.
Hur har året nolltio varit för dig? - bra faktiskt
Bättre än förra året? - ja, förra året var jag ju bara sjuk hela tiden.
Någonting du aldrig kommer glömma nolltio? - träffade mitt livs kärlek :D
Har du flyttat under år nolltio? -  nej men det kommer nollelva :P
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ja en hel del.
Isåfall vilken? - en är iaf rihanna - g4l
Har du druckit alkohol? - japp
Har du kysst en främling? - nej
KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nolltio? - bra :D
Har du varit kär? - ja jag är kär!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja min man säger det dagligen :D
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej vårat förhållande är officielt :D
SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nae och tur är väl det.
Har någon i din släkt avlidit? - nej som tur!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - tror jag inte
Varit i slagsmål? - nej :)
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ja
Isåfall vad? - inte tagit tag i saker jag borde i tid :P
Har du skämt ut dig? - det har jag säkert
Har du ljugit för en vän? - någon vitlögn har nog dykt från..
Har du varit ute en hel natt? - ja det har jag
Har du blivit tagen av polisen?  - nej :)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja :)
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? -  ja
SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? haga gymnasiet tyvärr
Har någon varit elak mot dig i skolan?-  nae :P
Hatar du ngn på din skola? - hata är ett starkt ord så nej, men ogillar :)
Har du gjort ngt framsteg? - nae skulle jag inte kunna säga
Haft alla rätt på ett prov? - njae
VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? -  ja
Har du förlorat en vän? - ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej
Har du många killkompisar? - man kan väl aldrig ha för många kompisar?
ÅRET.
Hur har året nolltio varit för dig? - jag ska inte klaga, den har varit bra
Bättre än förra året? - minns inte förra året haha..
Någonting du aldrig kommer glömma nolltio? - att det var 10/10-10 10:10 haha kom inte på något bättre
Har du flyttat under år nolltio? -  japp
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ja massor
Isåfall vilken? - det finns massor..
Har du druckit alkohol? - jaa
Har du kysst en främling? - nej
KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nolltio? - bra! =)
Har du varit kär? - nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - japp haha
SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej och det är tur det.
Har någon i din släkt avlidit? - nej det tror jag inte ?
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - de tror jag inte, varit snäll i år faktiskt
Varit i slagsmål? - inte vad jag minns
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ja
Isåfall vad? - inte skött skolan som jag ska ..
Har du skämt ut dig? - det har jag säkert gjort haha
Har du ljugit för en vän? - har jag säkert men inte om något allvarligt,
Har du varit ute en hel natt? - ja det har jag
Har du blivit tagen av polisen?  - japp haha :$
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? -  ja
SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? marielund
Har någon varit elak mot dig i skolan?-  nae
Hatar du ngn på din skola? - nej men ogillar en del kanske
Har du gjort ngt framsteg? - jag ska inte ljuga, lite framsteg har jag gjort!
Haft alla rätt på ett prov? - japp
VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? -  ja
Har du förlorat en vän? - ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej
Har du många killkompisar? - man kan väl aldrig ha för många?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!