Min älsking

Ni verkar ju vara riktigt intresserade utav min pojkvän hm .. Jag kan berätta om han och min historia lite längre fram. Kan ta lite små ord om honom, han är helt underbar, han är min bästa!  Han är min prins. Men på andra sidan vill jag faktiskt strypa han ibland och älskling du vet varför :( .. Men han är som min drog, jag kan inte vara utan honom, och han är bland annat det bästa som hänt mig. Min lilla bebis. Han får mig att bli den lyckligaste tjejen på jorden. Jag vet att du kommer läsa det här älskling hoppas du får ett litet smile hähä!
HAN ÄR VÄRLDENS VACKRASTE!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!