Inget sällskap?

Har precis ätit spagetti och köttfärsås som min syster gjorde, nu är jag mätt hähä. snackade med min vän juan i telefonen också men han hörde inte mig så han la på :( hahaha.. och bebis han kommer inte idag, han är för trött. Han är värre än mig alltså haha. men på tal om trött så däckar jag snart känns det som .. lägger jag mig ner i sängen nu är det kört, då hörs vi inte förens imorgon haha, så ska försöka hålla mig vaken tills 10 iallafall. Jag önskar att jag hade min mobil så jag kunde ta kort och visa er mina dagar, men tyvärr bytte jag mobil med en kompis, och den här kameran jag har nu på mobilen är inte det bästa, så det kommer ändras inom kort förmodligen.
bjuder på lite härliga sommarbilder!
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!