Höll på dö inatt.

Hejsan alla pigga och glada! :) Rena motsatsen till vad jag är haha. Har sån otrolig mensvärk att jag vill sjunka under jorden buhuu så idag kan jag vara en riktig surpuppa men försöker göra det bästa utav situationen och vara så glad som möjligt!

Inatt sov jag inge bra alls, hade så ont i min hals. Sen vaknade jag och hade panik jag kunde inte andas! Det var skit svårt att andas, som att springa skit mycket och andas genom ett sugrör så vare för mig inatt trodde jag skulle dö, så jag sprang upp och hämtade ett glas vatten och då gick det över puh.. så nu ligger jag bara i min säng och slappar och tycker synd om mig haha hoppas någon kommer och ta hand om mig idag hähä.
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!