Glaad!

Hej på er igen! Nu är jag glad och fråga mig inte varför hihi humöret kan svänga lite sådär ibland.. Jag var nere i centrum förut med simon och emil, sen drog vi hem. Som vanligt när man är ute på vintern ska Emil alltid hålla på knuffa en så man flyger ner i snö högarna! hahaha. Men men idag blir det att lägga sig tidigt, det är ju skola imorgon för mig på första gången sen snart en vecka tillbaka haha har inte varit i skolan sen i fredas, dock har jag ju varit ledig så skolkat har jag inte gjort :) så detta blir nog sista inlägget för mig. puss o kram vi hörs imorgon. släpper en 7kt gamal bild.

Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!