Fredag!

Hejsan på er allihopa! Jag hoppas allting är bra med er, för jag mår som en superstjärna! haha mår alltså riktigt bra. Har inte kunnat uppdatera någonting eftersom jag har varit hos mamma och umgåts med henne och min systers son. För övrigt så har jag inte gjort något speciellt, bara umgåts med mina små änglar, dock saknar jag min bebis som förmodligen kommer hit ikväll hihi. Idag var jag på min pappas jobb och kollade lite när han jobbade, just nu så sitter jag och kollar på idol. Vet faktiskt inte vem jag tycker ska åka ut eller vinna, jag tycker att alla tre är så bra!
Den lastbilen lagade pappa idag, det var något litet smått fel på den, hur stor som helst! skulle aldrig våga köra den där lastbilen haha..
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!