Fredag

Hejsan på er sunshines! Har inte gjort så mycket sen jag vaknade, bara ätit och duschade gjorde jag för en stund sen, så nu ska jag fixa mig sen får vi se vad denna fredag som denna erbjuder! haha tur att jag skrev med jonna på msn, för jag hade för mig att det var lördag idag, så jag tänkte skriva " lördag " som rubrik och " får se vad denna lördag erbjuder " HAHA .. så kan det gå ibland.. skriver senare om jag har något på hjärtat! :)
så länge du håller mitt hjärta i din hand så är jag förevigt din! <3



Kommentarer
Kimberly

Ja, magen växer rätt snabbt nu!! :D Haha ja Johan (Höna) är som han är haha.. Är superduper glad för din skull också syster, jag önskar all lycka till er ska du veta!!! Tusen pussar och kramar. Love.

2010-12-17 @ 19:27:09 | http://kimberlyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!