Fredag

Sitter hemma och bara tar det lungt, har precis kollat igenom kenzas blogg eller hennes sjukt roliga video klipp jag älskar den tjejen till max! haha bäst är hon. Som jag skrev i inlägget tidigare så var jag på social möte idag, och eftersom jag har gått vidare i mitt liv och förbättrat mig väldigt mycket så tyckte vi att jag behöver inte soc längre! så nu är jag av med dom vilket är skönt faktiskt, jobbigt att gå på soc möte hit o dit .. men dom kommer fortfarande vara med på skolmöten o sådär, så nu är jag glad hihi!
imorse påväg till skolan! så fiiiiiiiiint hihi
i väntan på bussen påväg hem från skolan med min vän simon! skapligt trött var jag ..
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!