Den där känslan

Just nu snackar jag med min bebis på msn och min gulliga vän viccy på facebook. Dock hör jag hur min pappa skriker i vardagsrummet ( milan mot brescia ) när milan gör mål haha, han skrek " kom linda kom och kolla vilket mål zlatan gjorde!!! " hahaha. gör inte så mycket mer annars, ska kolla på film nu med min pappa, jag avbrböt han när han kolla på matchen jag sa till honom " jag vill se på film om det är okej, att jag inte stör matchen? " så lät han mig göra det haha så snäll lilla paapi!

" Den där känslan " Kollar runt lite på facebook och bloggar osv, jag ser att vissa utav mina vänner inte mår bra, och jag vet att en utav mina vänner går igenom en skit jobbig grej som jag gick igenom för ett år sedan.. fyfan jag vill verkligen finnas där för mina vänner, jag vill hjälpa er på något sätt även om jag inte är mycket till hjälp, men jag lider utav o se er må dåligt, det tar kål på mig! Mina underbara vänner .. Det finns inget finare än er. Ni är bäst och jag älskar alla mina vänner. Även om vi har kontakt eller ej. Jag vill verkligen inte förlora någon utav er, även om jag har redan förlorat vissa, men snälla låt mig inte förlora er också. Om jag nu skulle kunna göra något för er så skulle jag göra allt. ♥
Och du min vän? fan vad jag saknar dig .. Vi pratade om allting. Du är som en bror för mig, jag undrar hur du har det och hoppas på att du har det bra, allt kommer ordna sig och jag längtar tills jag får se dig igen. Jag älskar dig vännen min. ♥
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
Jonna

jag älskar dig <3

2010-12-04 @ 22:47:43 | http://jonnagustavsson.blogg.se/
GUEVACCI

gött, min dag vart bra :) sovit halva dagen och bakis nu..haha skaru hitta på denna söndag då? ^^

2010-12-05 @ 00:43:20 | http://guevacci.blogg.se/
GUEVACCI

gött, min dag vart bra :) sovit halva dagen och bakis nu..haha skaru hitta på denna söndag då? ^^

2010-12-05 @ 00:43:20 | http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!