Dagen fortsätter

Nu har jag precis kommit hem från stan, var på stan med selma och rose sen kom även lillis, vi gick och kollade runt lite så köpte rose julklappar. Imorgon kollar ni i folkbladet för selma och rose kommer vara med hahaha. Dagen är inte slut än, den fortsätter! Ska fixa mig lite nu medans mitt batteri på mobilen håller på laddar, sen ska jag vidare till hageby och fira min kära vän som fyller år idag. Hörs senare när jag kommer hem om det inte blir så sent.
Grattis till världens bästa Juan som fyller år idag. Må du leva i hundra år till! Hoppas du får en underbar dag, att din dag blir lyckad! Du förtjänar det allra bästa. i love u ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!