Dag 10 – Min första kärlek

Jag var kär första gången när jag gick i 8an, då var jag kär på riktigt. Jag var 14 och han var 17 och hette Eric. Han hade gått om en eller till o med två klasser haha så vi gick i samma skola och det var så vi fick kontakt, det var så allting började. Vi var jämt med varandra på rasterna gick med varandra till skolan och hem från skolan, vi bodde rätt så nära varandra. Sen på alla hjärtans dag så blev vi två till ett. Jag ska inte ljuga nu utan jag blev lycklig då. Två dagar efter vi blev tillsammans åkte han in på behandlingshem, vilket var det jobbigaste jag hade varit med om i hela mitt liv. Vi pratade hela tiden från morgon till kl 10 på kvällen för då var han tvungen att lämna in sin mobil. Sen fick han ju permisioner inte ofta men ju mer han skötte sig ju mer fick han vara hemma, så han var hemma varannan helg, och vi gjorde allt man kunde göra med varandra, precis allt. Jag satt varje fredag hemma hos han och väntade tills han kom hem eller så kom han alltid till min skola för jag gick långa dagar då. Så släppte vi inte varandra på hela helgen tills han skulle åka hem igen. Sen flyttade jag till fosterfamilj vilket var både jobbigt men skönt samtidigt, där var jag också tvungen att stänga av min mobil klockan 10 så det kunde jag leva med. Men det var fortfarande likadant vi umgicks på helgerna och släppte inte varandra förens han åkte. Förutom en dag. En dag skulle jag sova hos min fosterfamilj, men för hans skull sov jag hemma för att jag skulle komma till han klockan 7 på morgonen för han skulle åka tillbaka till sitt behandlingshem senare på kvällen. Då hade hans ex varit där innan mig och legat med honom och sen gått hem precis innan jag kom, jag tyckte att det var skumt att han var vaken när jag ringde. Jag fick reda på de efter några veckor nästan en månad efter, så då tog det slut direkt, jag tror jag aldrig har blivit sårad så hårt i mitt liv förut, men han behandlade mig riktigt bra annars. Men men det var tider det, nu har jag en underbar pojkvän som tar hand om mig som jag har önskat riktigt länge hähä.

Har ni några frågor så svarar jag gärna, var inte blyga fråga på! :D



Kommentarer
Anonym

Hej Linda, jag har läst din blogg ett tag nu. Måste säga att du har en väldigt bra blogg! Men kan du inte berätta lite om din nuvarande pojkvänn? t.ex hur gammal han är osv..

Sköt om dig! kram.

2010-12-30 @ 04:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!