Dag 03 - En ny tagen bild på mig och 10 fakta punkter om mig.

  • När jag är på bra humör är jag en riktig glödjespridare.
  • Jag hatar verkligen HATAR falska vänner&falska förhoppningar.
  • Jag tänder på mörkhåriga killar, mest utlänska & få svenska.
  • Jag älskar killar som visar känslor.
  • Jag har aldrig varit otrogen i hela mitt liv och skulle aldrig kunna vara det.
  • Jag bråkar nästan aldrig, bara när det väl gäller, om det är något stort.
  • Jag dricker inte alkohol längre.
  • Jag är blyg i början när jag träffar pojkvännens föräldrar.
  • Jag har nästan aldrig smink på mig, jag gillar att vara naturlig.
  • Mitt nyårslöfte är att sluta röka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!