Andra advent.

Hejsan allihoppa! Sent inlägg jo jag vet.. Igår var jag på stan med några kompisar, vi käkade i mc och träffade återigen massa folk! Jag missade sista bussen hem så bebis hade fått något sms som det stog att jag skulle gå hem själv från stan och hem, så han gick från hageby och mötte mig i stan och sen gick vi hem till mig gullis! :) Men jag var inte själv, var däremot med 6 st så jag skulle inte få gå hem själv precis. Men det visste inte han haha. so cute.
Just nu sitter jag i soffan med min lillasyster och kollar på tv, min pappa jobbar. vet dock inte hur länge så jag får ta hand om lilla stumpan idag haha. vi hörs senare :)
En gammal bild på mig och min bästavän!
Ska ta en fika med henne och freddie imorgon på stan!
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!